حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل در جشن نیمه شعبان بیان داشت :

هر چه در مسیری جز خدا قرار بگیرد محکوم به نابودی است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۰:۴۸ | تعداد بازدید: 11

جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور گسترده اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در سالن همایش ابن سینا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل در این مراسم با برشمردن ویژگی های یک منتظر واقعی بیان داشت : در ایامی که مزین به میلاد مبارک امام عصر(عج) است تمامی شیعیان نشان سربازی مولایمان را بر سینه حک کرده اند و در سرانجام انتظار فرج با برپایی حکومت عدالت گستر مهدی موعود (عج) جهانی پر از صلح و دوستی را شاهد خواهیم بود .

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه به راه های زندگی با شمیم حضور خدا اشاره کرد و افزود : در این عالم همه چیز در معرض نابودی و فناست مگر آنکه چیزی به سمت خدا باشد . در واقع هر چه در مسیری جز خدا قرار بگیرد محکوم به نابودی است . باید این جمله ماندگار آیت ا... بهجت را که فرمودند زندگی کنیم تا قیمتی شویم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم .

ایشان در پایان به نقش جوانان در تحقق شعار سال پرداخت و اظهار داشت : رونق تولید نیاز به فرهنگ سازی دارد و جوانان دانشجو در خط مقدم فرهنگ سازی باید با استفاده از نیروی جوانی و فکر خلاق به پیشرفت کشور کمک کنند همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب با ظرافت و نگاهی نافذ نقش جوانان در پیشرفت را ترسیم کرده اند .

گفتنی است در حاشیه این مراسم از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی گلبرگ زندگی تقدیر بعمل آمد.

سر تیتر خبر
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل در جشن نیمه شعبان بیان داشت :