پیام سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی؛

ملت سربلند ایران اسلامی در فجر شکوهمند انقلاب اسلامی جلوه های ایمان، وحدت و بصیرت را به معرض نمایش خواهند گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۰۸:۴۴ | تعداد بازدید: 16

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین صافدل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

بهمن فصل غرور میهن اسلامی ایران با مطلع فجر انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و درخت پربار نهضت امام راحل(ره) چهل و یک سالگی اقتدار و غرورش را گرامی خواهد داشت. تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی سراسر حماسه، غرور و سربلندی بوده است و در پس تمام بحران ها و کینه ورزی های شیطان صفتان زمان، مردم ولایتمدار ایران اسلامی به یاری حق‌تعالی حافظان ارزش ها و آرمان های انقلاب بوده اند.

ایام پاسداشت فجر شکوهمند انقلاب اسلامی همچنین یادآور رشادت های دلامردان و شیرزنانی است که ردای سرخ شهادت بر تن پوشیدند و مایه عزت و سربلندی کشور شدند و امروز در طلیعه استقلال و آزادی جایشان خالی است.

ورود انقلاب اسلامی ایران به چهل و یکمین سال خود با شرایطی مصادف شده است که دشمن کینه و خباثت خود را به اوج رسانده و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن بر پیکر انقلاب اسلامی دریغ نکرده است. شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و فتنه انگیزی و ماجراجویی سران آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب با همراهی دیگر کشورهای هم پیمان گوشه ای از فعالیت های پلید دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی است که هیچ یک از آنها در سایه الطاف الهی، بصیرت امت و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، راه به هدف های شوم ترسیم شده خود نبردند.

ملت سربلند ایران اسلامی امسال نیز در فجر شکوهمند انقلاب اسلامی جلوه های ایمان، وحدت و بصیرت را به معرض نمایش خواهند گذاشت و با حضوری تاریخ‌ساز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه باری دیگر مشتی آهنین بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت ایام فجر انقلاب که امسال عطر و بوی فاطمی نیز به خود گرفته است، از امت ولایتمدار ایران اسلامی خاصه جامعه اندیشمند و فرهیخته دانشگاهی مسئلت دارم با بصیرت در فتنه افکنی های دشمن تدبر کرده و کشور را در مسیر توسعه و سربلندی همچون همیشه یاری نمایند.

سر تیتر خبر
پیام سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی؛
برچسب های خبر