همزمان با چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی؛

محفل انس با قرآن گرامیداشت شهید سلیمانی در تربت حیدریه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۵ | تعداد بازدید: 44

محفل انس با قرآن جامعه دانشگاهیان تربت حیدریه همزمان با چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، حجت الاسلام و المسلمین صافدل در این محفل با بیان اینکه انقلاب اسلامی با گذر از مرز چهل سالگی در مسیر بالندگی روزافزون گام برمیدارد گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب به دستاوردهای عظیمی رسیده است و اینک نیز در مسیر گام دوم خود به دنبال تعالی همه جانبه است.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه آزادی خواهی و آزاد اندیشی را پیام مهم انقلاب برای تمام جوامع بشری برشمرد و افزود: رفع سایه استعمار از کشور رهاورد تاریخی انقلاب برای مردم ایران بود و امروز هم ایرانیان عزتمندانه در دنیا مقابل تمامی ابرقدرت ها ایستادگی میکنند. تقدیم شهیدان سربلندی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد عزتمندی انقلاب است و به برکت خون این شهیدان پیام انقلاب در سراسر دنیا شنیده شده است.

حجت الاسلام صافدل در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم مشارکت حداکثری آحاد مردم در این رویداد پرداخت و اضافه کرد: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر روشنی برای انتخاب اصلح را ترسیم نموده است و در چله انقلاب تحقق مجلس به معنای واقعی کلمه انقلابی از مهمترین الزامات خواهد بود که این مهم با نگاه بصیر مردم محقق خواهد شد.

گفتنی است در این محفل که به همت کمیته فرهنگی دانشگاه های تربت حیدریه برگزار شد قاریان برجسته کشوری به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

تصاویر خبر
سر تیتر خبر
همزمان با چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی؛
برچسب های خبر