نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در جمع دانشجویان جدیدالورود بیان داشت :

توجه و توکل به خداوند متعال زمینه ساز پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۳۸ | تعداد بازدید: 8
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور معاونین ، مدیران و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی بیان داشت : شما دانشجویان در عرصه ای پای گذاشته اید که آرزوی بسیاری از آرزومندان خدمت به خلق است . اگر روزنه های نگاه خود را عمیقانه ، خالصانه و با باوری بسیار محکم از اعتقاد به این سمت بدوزید که رضای الهی و خدمت به خلق هدفتان باشد نه تنها در مسیر دنیایی خود به سمت تعالی حرکت میکنید بلکه توشه ای بسیار بزرگ برای آخرت هم برداشت خواهید کرد .

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه اظهار داشت : سلامت جسمی و مهمتر از آن سلامت روحی و معنوی مقوله ای بسیار مهم است که امروزه می توان گفت تمامی جوامع بشری درگیر آن هستند و حضور شما در این حوزه می تواند موجب ارتقای دنیایی و اخروی برایتان شود.

دکتر صافدل با اشاره به تحول در حوزه نگاه انقلابی عنوان داشت : ایجاد باورهای قوی فرهنگی و انقلابی و انسان سازی در مسیر تمدن نوین اسلامی از شاخص های اصلی حضور در میدان علم و عمل و تبدیل شدن به یک جوان مومن انقلابی است لذا همه اساتید و دانشجویان و دلسوزان در این عرصه باید تمام تلاش و همت خود را برای ایجاد دانشگاهی انقلابی ، مومن و پیشرو در مسیر علم و عمل به کار برند .

ایشان در بخش پایانی سخنان خود توجه و توکل به خداوند متعال را زمینه ساز پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی دانست و گفت : توصیه من به شما دانشجویان این است که در هر کار خود رضای خدا را ملاک قرار دهید و با توکل به خداوند متعال بدون توجه به دغدغه های دنیوی در مسیر تعالی قدم بردارید و همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است از جایی که فکرش را نخواهید کرد به شما کمک خواهد کرد.

سر تیتر خبر
نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در جمع دانشجویان جدیدالورود بیان داشت :