در نشست مشترک با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه مطرح شد:

تعامل سازنده ، اساس پیشرفت در موضوعات فرهنگی دانشگاه است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۱:۳۸ | تعداد بازدید: 69

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در نشست مشترکی با معاون فرهنگی دانشجویی به بررسی چالش های فرهنگی و برنامه های پیش رو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل در این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود در بین دانشجویان اظهار داشت : حرکت فرهنگی نیاز به نگاه متفاوت دارد و در این راه نیاز است تا با تقویت مشارکت بین بخشی حوزه فرهنگی را پویاتر سازیم.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه به بیان بخش هایی از بیانیه گام دوم پرداخت و گفت : اهمیت نقش جوانان در افق آینده انقلاب در کلام نافذ مقام معظم رهبری گویای این است که در فضاهای دانشگاهی و دانشجویی باید نقش دانشجو در میدان فرهنگ تبیین شده و برای رسیدن به آرمان ها تلاش شود.

دکتر محمدقربانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز تعامل را اصلی سازنده در مسیر پیشرفت دانست و افزود: کار در حوزه فرهنگی زمان بر و بلندمدت است و اثرات کارهای امروز ماهها و سالها بعد نمایان خواهد شد . ضمن این که پیشرفت فرهنگی و ایجاد روحیه نشاط و مشارکت در بین دانشجویان نیازمند تعامل بیش از پیش گروه های فرهنگی است و باید از موازی کاری و سطحی نگری فاصله بگیریم..

شایان ذکر است در این نشست در مورد راهکارهای تعامل نهاد و معاونت فرهنگی دانشجویی ، تدوین برنامه های پیش روی فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود بحث و تبادل نظر شد

سر تیتر خبر
در نشست مشترک با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه مطرح شد: