حجت الاسلام و المسلمین صافدل:

بصیرت اسم رمز عبور از فتنه هاست

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۴:۴۶ | تعداد بازدید: 7

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با صدور پیامی فرارسیدن 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل آمده است:

قُل هٰذِهِ سَبيلي أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصيرَةٍ

بگو این راه من است و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنم.

بصیرت و ایستادگی پیام های روشن انقلاب اسلامی ایران برای تمام جهانیان است. امت قهرمان و مومن ایران زمین در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی همواره با بصیرت فتنه های دشمن را خنثی کرده اند و با پایمردی در راه میثاق با ولایت نقشی جاودان در لوح تاریخ این مرز و بوم ثبت کرده اند .

امروز بصیرت اسم رمز عبور از فتنه هاست و این بصیرت توتم با ایمان و اخلاص مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی نقشه های شوم جنود شیطان را نقش برآب ساخته است. روز نهم دی برای ایرانیان یادآور حماسه ای مبارک است که در آن ملت شریف ایران با تجدید عهدی تاریخی با امام امت مشروعیت سیاسی و آرمان های انقلاب خود را به جهان مخابره کردند.

نهم دی نشان داد مردم همیشه بیدار ایران اسلامی به خوبی دشمن را شناخته و پای انقلاب و ولایت تا پای جان ایستاده اند. از سویی دیگر این روز تاریخی برای مردم شریف تربت حیدریه یادآور حماسه ای جاودان است. روزی که پیشتازان انقلابی شهر هزار شهید به عنوان اولین شهر در کشور بساط ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را برچیدند و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در این شهر به ندای پیروزی تبدیل شد، اتفاقی مبارک که راه پرنور آن از دیار ولایی عاشقان حیدر آغاز شد و پرچم انقلاب را در سرتاسر این مرز پرگهر افراشته کرد.

ایجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از امت شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه فرهیخته دانشگاهیان تقاضا دارم تا با بیداری و بصیرت راه ولایت را ادامه داده و نیل به آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی را سرلوحه مسیر خود قراردهند. 

سر تیتر خبر
حجت الاسلام و المسلمین صافدل: